Loading…

Xerox, alaturi de furnizorii de servicii de imprimare la drupa 2016

Furnizorii de servicii de imprimare care doresc sa isi extinda oferta si sa isi creasca veniturile pot profita de o serie de oportunitati de dezvoltare prezente pe piata. Principalele zone de crestere sunt: productia color inkjet, aplicatiile digitale pentru ambalaje si investitiile in solutii pentru fluxurile de lucru. InfoTrends1 detaliaza aceste tendinte:

Se preconizeaza ca volumul global al productiei color inkjet va creste cu 23%, pana in 2019.
Imprimarea digitala pentru ambalaje va creste cu 22,5%, pana la finalul anului 2019.
Principala initiativa a furnizorilor de servicii de imprimare va consta in extinderea functiilor fluxurilor de lucru si furnizarea de servicii noi.

Xerox ajuta furnizorii sa profite de aceste oportunitati oferite de piata prin lansarea de noi produse si prin diverse oferte inovatoarea care sunt dezvaluite la drupa 2016, in Dusseldorf, Germania. Sub sloganul “Let the Work Flow,” Xerox arata modul in care furnizorii pot sa faca fata provocarilor, sa creasca valoarea companiei lor si sa isi optimizeze fluxul de lucru, automatizand, integrand si crescand productivitatea operatiunilor lor.

O serie de instrumente pentru imprimarea de productie, solutii pentru fluxurile de lucru, resurse pentru dezvoltarea afacerilor si diverse aplicatii – direct mail, cataloage, carti, marketing tranzactional, fotografii si ambalaje – sunt prezentate la standul Xerox. Participantii la eveniment vor putea afla despre maniera in care solutiile complete, automatizate si integrate transforma si consolideaza operatiunile.

“Am identificat schimbarea care are loc pe piata imprimarii si ne angajam sa ii ajutam pe furnizori sa profite de aceste transformari. Ofertele noastre vor permite furnizorilor sa descopere oportunitati de business, sa castige noi teritorii si sa se adapteze la aceste schimbari”, a spus Robert Stabler, senior vice president si general manager, Global Graphic Communications Business Group, Xerox.

Xerox participa la saptamana dedicata presei, in Dusseldorf, intre 29 februarie si 2 martie. In cadrul conferintei de presa din data de 1 martie, intre 3:45 – 4:45 p.m. CET, vor fi anuntate cele mai noi oferte, indeosebi din zona inkjet si ambalaje.

Xerox va fi prezenta la drupa si in perioada 31 mai – 10 iunie, in zona 8B, Messe Dusseldorf. Pentru mai multe informatii despre Xerox la drupa, accesati linkul urmator: http://www.xerox.com/digital-printing/drupa/enie.html.

1 Statistica InfoTrends

Lasă un răspuns