De la offset la digital, cu Xerox Versant 180

Conform unui raport Smithers Pira, tiparul digital a reprezentat 2,9 % din volumul global de imprimare și 16,2% din valoarea pieței în anul 2017. Aceste date reprezintă o creștere lentă, dar sigură, față de 2012, când digitalul a reprezentat 2,1% din volumul de imprimare, iar specialiștii estimează că până în 2022 se va ajunge la un procent de 3,9%. Există, însă, loc pentru ambele tipuri de imprimare pe piață, fiecare dintre ele potrivindu-se diferitelor tipuri de proiecte de imprimare și diferitelor volume de tipar. Tipografia Disz Tipo este exemplul perfect în acest sens. Istvan David este președintele Asociației Tipografilor Transilvania și este și proprietarul unui business de servicii de imprimare din Brașov, Disz Tipo, business pe care l-a deschis acum mai bine de 25 de ani. Disz Tipo s-a specializat în producerea de diverse tipuri de ambalaje din carton și de produse tipărite (cataloage, mape de prezentare, cărți de vizită, pliante, reviste, cărți etc.).

DiszTipo Versant 180

„Sunt un fan declarat al imprimării offset și, dincolo de preferințele personale, acest mod de a tipări ne-a servit extrem de bine la tipografie de-a lungul activității noastre. Mi-am dorit, însă, să diversific tipurile de proiecte de imprimare pe care le executăm, atât pentru a le oferi mai mult clienților noștri, cât și pentru a îmi provoca echipa. Am căutat un echipament digital care să poată imprima volume mici de documente, la un cost accesibil și într-o perioadă de timp mai scurtă.”

Istvan David, manager Disz Tipo

Răspunsul a venit sub forma echipamentului Xerox Versant 180. Seria de echipamente digitale de producție Xerox Versant a fost proiectată să îi ajute atât pe furnizorii de servicii de imprimare, cât și pe angajații care se ocupă cu servicii interne de producție să își automatizeze munca și să contribuie la dezvoltarea business-ului. Aceste echipamente oferă o calitate optimizată a imaginilor și funcții de finisare inline avansate, fiind compatibile cu mai multe tipuri de media.

„Fiind vorba de primul echipament digital achiziționat, Disz Tipo avea nevoie de o presă care să reunească cele mai importante caracteristici ale clasei sale și care să fie cât mai flexibilă cu putință, adică să poată realiza cât mai multe tipuri de proiecte de imprimare. Astfel, la recomandarea noastră, Disz Tipo a ales presa Xerox Versant 180, o presă compactă, puternică și care va simplifica procesele de lucru din tipografie.”

Robert Seidner, manager Estico

Echipamentele Xerox Versant asigură o capacitate de producție sporită și includ diferite instrumente de automatizare, cum ar fi spectrofotometrul integrat pe traseul de hârtie. Echipamentele pot să producă broșuri full-bleed, cu cotor pătrat, și să gestioneze de la materiale de marketing, direct mail și signalistică, la rapoarte sau reviste full-bleed. Presele sunt compatibile cu o gamă extinsă de hârtie, de la plicuri până la bannere de 26-inchi/660mm.

Versant 180

„Presele Versant dispun de module de productivitate, automatizare și finisare inline, ceea ce le-a transformat în echipamente de bază în multe tipografii și departamente interne de producție din întreaga lume. Ne bucurăm că Disz Tipo a făcut primul pas în ceea ce privește imprimarea digitală alături de echipamentul Versant 180, deoarece este o piață cu multe oportunități și perspective de creștere”

Răzvan Corcodel, Sales Manager Graphic Communication, Xerox România
Xerox Versant 180 Press: Driving your Business to New Levels

„După 19 luni de folosire a echipamentului Versant 180, pot spune că am putut să observ cu ochii mei mult-lăudatele avantaje ale tiparului digital, dar, bineînțeles, imprimarea offset rămâne marea mea pasiune. Diversificarea tipurilor de proiecte de imprimare pe care le desfășoară o tipografie este esențială pentru dezvoltarea acesteia și suntem foarte mulțumiți de oportunitățile pe care ni le-a deschis echipamentul Xerox în acest sens. Am reușit să imprimăm proiecte de volume reduse la prețuri accesibile și să eficientizăm procese ce consumă mult timp. Încă este prea devreme pentru a putea pune rezultatele obținute în cifre, dar, per total, am avut o experiență excelentă cu Versant 180.”


Istvan David manager DiszTipo

Despre Disz Tipo

DiszTipo a început activitatea în 1992 cu o maşină Heidelberg Kord prin înfiinţarea unei mici tipografii generale. În 1998 se înfiinţează secţia de ambalaje din carton, având ca obiectiv principal proiectarea şi execuţia unei game largi de cutii din carton. În perioada ce a urmat, respectiv anii 2000-2010, evoluția ascendentă a firmei a continuat prin crearea de noi spații de producție și administrative (ajungând în prezent la 2000 mp) și prin achiziția continuă de utilaje performante în vederea satisfacerii cerințelor și exigențelor pieței interne și internaționale.

DESPRE ESTICO

Partener reputat al mărcii Xerox, din 1991, Estico are ca obiect principal de activitate comercializarea echipamentelor și asigurarea serviciilor post-vânzare. Cu focus pe domeniul imprimarii digitale în medii de lucru profesioniste (tipografii, copy-shop-uri, agenții de creatie publicitară), se remarcă prin punerea în piață a unei game largi de echipamente de producție marca Xerox, fiind primul partener care a vândut și instalat noua serie de echipamente Versant, în noiembrie 2014. În ultimii 4 ani, experiența echipei a crescut semnificativ, atât prin volumele mari de echipamente de productie tranzacționate, cât și prin specializarea pe gama de vârf, Xerox 1000i și Xerox iGEN5, două proiecte de anvergură finalizate cu succes în 2018.

DESPRE XEROX

Xerox este unul dintre liderii tehnologiei care inovează modul în care lumea comunică, se conectează și lucrează. La Xerox, înțelegem care este esența transmiterii informației și toate formele pe care le ia aceasta. Susținem integrarea hârtiei cu mediul digital. Ne-am adaptat cu succes la cerința în creștere pentru mobilitate și la nevoia interconectării sferei profesionale cu cea personală. În fiecare zi, tehnologiile noastre inovatoare de imprimare și soluțiile inteligente pentru locul de muncă ajută utilizatorii să comunice și să lucreze mai eficient.

Xerox în top 100 cele mai inovatoare companii

Xerox a fost desemnată drept una dintre cele mai inovatoare companii din lume, pentru al cincilea an consecutiv, în cadrul topului 100 Global Innovators. Raportul, realizat de Clarivate Analytics, parte, în trecut, a Thomson Reuters, a desemnat cele mai inovatoare companii și organizații la nivel global din 2016, prin analiza datelor proprietare. Acest program era cunoscut sub numele de Thomson Reuters Top 100 Global Innovators.

“Avem peste 12.000 de brevete active în Statele Unite și ne concentrăm pe găsirea unor noi soluții de îmbunătățire a fluxurilor de lucru din birouri, în format digital sau pe hârtie. Totodată, dezvoltăm noi moduri de a imprima nu doar pe hârtie, ci chiar direct pe obiecte, sau de a imprima componente electronice pentru etichete și ambalaje inteligente.” afirmă Steve Hoover, CTO Xerox.

În decursul acestui an, Xerox va lansa 29 de noi produse. Compania se concentrează pe consolidarea poziției sale de lider global privind tehnologia de imprimare digitală și servicii de imprimare care ajută clienții să optimizeze modul în care comunică, se conectează și lucrează.

“A fost un an extraordinar pentru Xerox și pentru echipa noastră de inovare”, a adăugat Hoover. „Suntem, în continuare, unul dintre cei mai activi 20 de beneficiari de brevete din lume și lansăm produse cu adevărat inovatoare, cum ar fi presa de producție Xerox Brenva™ HD Inkjet, echipamentul de imprimare cu inkjet Direct to Object, soluția de imprimare multifuncțională Xerox Healthcare sau imprimanta color A4 6515. De asemenea, Alex Hegyi, cercetător la PARC, a fost inclus în lista inovatorilor de sub 35 de ani, în clasamentul realizat de MIT Technology Review.”

În cadrul laboratoarelor de cercetare, PARC lucrează la o serie de proiecte, cum ar fi dezvoltarea de senzori wireless “Peel-and-Stick” pentru Ministerul Energiei din Statele Unite și vehicule autonome pentru mediul aerian, prin intermediul unei subvenții DARPA. În Europa, cercetătorii au dezvoltat Smart Scan, o aplicație mobilă care ușurează interacțiunea și gestionarea unor sisteme și produse complexe.

sursa Xerox.ro

Studiu: 8 din 10 firme mici și mijlocii vor să facă trecerea la digitalizarea proceselor bazate pe hârtie

digitalizarea proceselor

Peste 80% din firmele mici si mijlocii vor sa elimine hârtia din procese precum facturarea, raportarea financiara, formularele de resurse umane si juridice, totul pentru a favoriza alte procese de business.

Xerox a publicat un studiu  in care a inclus peste 1000 de companii din Statele Unite ale Americii, Regatul Unit, Franța si Germania in care arata că respondenții se așteaptă să producă aceasta schimbare in următoarele 12 luni.

Peste 45% din respondenți au confirmat ca procesele bazate pe hârtie consuma foarte mult timp, iar 6 din 10 considera ca acest lucru are un impact considerabil asupra profiturilor.

In cursa pentru digitalizarea proceselor bazate pe hârtie, majoritatea IMM-urilor vor avea nevoie de ajutorul experților, deoarece doar 20% din respondenți sunt la curent cu ultimele soluții digitale din piață. Studiul mai arata ca 47% din companii vor apela la un furnizor de echipamente de birou si ca 20% la furnizorul de servicii IT.

“Schimbarea poate fi copleșitoare pentru firmele mici și mijlocii, dar există multe moduri prin care se poate asigura evoluția în direcția corectă”, afirma John Corley, președinte Channel Partner Operations, Xerox. “Pe măsură ce IMM-urile fac trecerea la digital, este important să înțeleagă modul în care tehnologia – cum ar fi aplicațiile pentru imprimante și serviciile de management al documentelor – poate veni în sprijinul viziunii și strategiei lor, pentru a se asigura că transformarea digitală va fi un real succes.”

Raportul “2017 Office Productivity Trends to Improve the Bottom Line” este disponbil: Descarca

Prioritățile care influențează deciziile de business
Studiul, realizat de firma independentă de cercetare de piață Coleman Parkes Research, arată că o creștere a nivelului de productivitate este o prioritate pentru IMM-uri, pe lângă dezvoltarea business-ului și reducerea costurilor de imprimare. Alte rezultate ale studiului includ:

  • 28% din respondenți au declarat că au făcut progrese semnificative privind implementarea planurilor de digitalizarea proceselor bazate pe hârtie, Franța (cu 33%) fiind țara cea mai avansată din acest punct de vedere.
  • IMM-urile din Statele Unite sunt în urmă cu planurile de digitalizare a proceselor, 41% din respondenți aflându-se în primele stadii ale implementării, comparativ cu media de 37%.
  • 12% din toate IMM-urile se află la 1-3 ani distanță de momentul implementării.

Pe lângă importanța acordată digitalizării și automatizării, IMM-urile explorează, de asemenea, alte zone în care să îmbunătățească nivelul de productivitate, cum ar fi:

  • Serviciile de management al documentelor (MPS): Dintre firmele mici și mijlocii chestionate, 42% au un contract de MPS, în timp ce 40% au declarat că au în plan încheierea unui astfel de contract în următorul an. 66% cheltuiesc mai mult de 1.000 de dolari lunar pentru activitățile de imprimare, ceea ce reprezintă o sumă semnificativă. Companiile care au contracte de MPS și-au redus costurile și consumul de hârtie și și-au îmbunătățit gestionarea costurilor de imprimare.
  • Mobilitatea: Până la finalul anului 2017, 23% din IMM-uri cred că dispozitivele mobile vor fi complet integrate în fluxurile de lucru. Astfel, 66% din IMM-uri au inclus imprimarea mobilă în inițiativele lor legate de mobilitate, în timp ce 27% plănuiesc să o facă în decursul anului următor. Principalii factori care au influențat decizia sunt legați de optimizarea productivității angajaților care lucrează de la distanță, nevoia clienților de a accesa informații de oriunde s-ar afla și de serviciile pentru clienți îmbunătățite și mai rapide.
  • Securitatea: Este din ce în ce mai important pentru IMM-uri să își țină în siguranță informațiile importante de business, în contextul în care volumul de date crește. Drept rezultat, 56% din IMM-uri includ acum imprimantele și/sau echipamentele multifuncționale în strategiile lor de securitate.

IMM-urile din Statele Unite și Europa de Vest cheltuiesc anual 40 de miliarde de dolari pe echipamente de birou și serviciile de imprimare aferente1, iar Xerox sprijină aceste companii să își îmbunătățească procesele. Compania a lansat o serie de soluții care ajută IMM-urile să automatizeze procesele, să optimizeze mobilitatea și să micșoreze costurile de imprimare cu ajutorul MPS.

Tehnologia Xerox ConnectKey® automatizează procesele manuale bazate pe hârtie și ajută utilizatorii mobili să colaboreze, în mod eficient și ușor, chiar și în afara biroului. De asemenea, Xerox a încheiat parteneriate cu Cisco și McAfee, pentru a asigura un nivel de securitate ridicat al echipamentelor de imprimare.

Metodologia de cercetare1.021 de IMM-uri cu venituri anuale între sub 6 milioane de dolari și peste 305 milioane de dolari au luat parte la studiul online, finalizat în septembrie 2016. Studiul “Tendințe în 2017 privind productivitatea la birou pentru a crește profitul” a fost realizat de firma de cercetare independentă Coleman Parkes Research, la cererea Xerox. Respondenții sunt senior manageri de business din departamentele de operațiuni, finanțe și IT, precum și proprietari ale unor firme mici. IMM-urile participante la studiu au între 50 și 1.000 de angajați și au sediul în Statele Unite, Regatul Unit, Franța și Germania. 293 de companii prezente la studiu erau din Statele Unite.

Sursa: Xerox.ro

PromoA4

PromoA4

 

“Copierea este motorul civilizatiei iar cultura este de fapt comportament duplicat” scria in 2004 David Owen. La 21 de ani dupa inventarea xerografiei si dupa investitii de 12,5 mil $(care aproape au falimentat compania), la 16 septembrie 1959 se lanseaza XEROX 914, primul copiator complet automat cu hartie normala.
Lumea nu va mai fi nicodata la fel.. XEROX 914 a fost un fenomenal succes comercial. In martie 1960 cand s-a livrat primul copiator, se estimeaza o vanzare de 5000 de bucati in trei ani. In fapt, peste 100.000 de bucati s-au livrat pana la finalul lui 1962, iar productia nu facea fata cererilor. Se nastea lumea copiilor facute prin “the push of a button”.
Lansat la un pret de lista de 27.000$, XEROX 914 putea fi inchiriat cu 95$/luna (initial) cu 2000 de copii lunare incluse si un pret de 5 centi/extra copie.
In scurt timp clientii trageau pana la 2000 de copii… PE ZI!

In 1959, Haloid Xerox avea venituri de 32 milioane $. In 1968, Xerox Corporation acum, trecuse de 1 miliard $ vanzari, fiind mai mare decat Chrysler.

Afla mai multe despre echipamente:

3330V_DNI                               3335V_DNI                             3345V_DNI
campanie-33xxv2sectiune-jos Beneficiaza de promotie luand legatura cu noi: Cere oferta

 

Xerox desemnat lider in raportul IDC MarketScape privind management al imprimării și al documentelor

Xerox

Pentru al șaselea an Xerox deține poziția de lider în rapoartele IDC MarketScape care includ serviciile de management al imprimării și al documentelor, precum și management al fluxurilor de lucru cu documentele.

 

Xerox este unicul producător de echipamente de imprimare evaluat în cadrul raportului care are un segment de business dedicat fluxurilor de lucru cu documentele. Ofertele pentru automatizarea fluxurilor de lucru sunt o parte importantă a soluțiilor de productivitate și de simplificare a proceselor de business oferite de companie. Acestea îi ajută pe clienți să evite blocajele și ineficiența apărute în managementul documentelor. Xerox continuă să își optimizeze ofertele pentru automatizarea fluxurilor de lucru pentru o gamă largă de industrii. Cele mai noi 29 de soluții sunt destinate unor industrii diverse precum servicii bancare pentru retailproducțieinstituții guvernamentaleservicii de sănătate și învățământ superior.

Îmbunătățirile aduse portofoliului de servicii Xerox pentru managementul fluxurilor de lucru includ metodologia de evaluare a fluxului de lucru, modele adaptive pentru procese de business, procesarea inteligentă a documentelor, precum și revizuirea și recunoașterea formularelor. De exemplu, oferta Xerox privind managementul inteligent al proceselor de business (iBPM) aduce soluții scalabile și accelerează dezvoltarea rapidă de aplicații, permițându-le partenerilor și clienților să își personalizeze proiectele.

IDC MarketScape 2016
IDC MarketScape; Worldwide Document Workflow Services Hardcopy Market

“Serviciile Xerox de management al fluxurilor de lucru oferă beneficii unei varietăți de industrii și segmente de business din cadrul unei organizații – de la reducerea consumului de hârtie și micșorarea costurilor, la creșterea nivelului de productivitate al angajaților și asigurarea securității datelor și documentelor”, spune Mike Feldman, președinte, Large Enterprise Operations, Xerox. “Faptul că ocupăm poziția de lider de piață de mulți ani este reprezentativ pentru creșterea noastră consecventă și adoptarea de soluții software și servicii care oferă beneficii reale clienților noștri.”

În plus, Xerox continuă să își extindă prezența pe piață și portofoliul de soluții și servicii pentru fluxuri de lucru cu documentele prin intermediul parteneriatelor și achizițiilor. Cei mai importanți parteneri sunt Hyland Software pentru managementul de conținut, Top Image Systems pentru zona de enterprise și Datawatch pentru analize sistemice.

 

Raportul ofera informații referitoare la punctele tari ale Xerox, cum sunt:

  • O strategie și un plan pentru fluxurile de lucru cu documentele foarte bine dezvoltate, incluzând proiecte de creștere prin intermediul parteneriatelor și achizițiilor;
  • Active de bază care au în vedere o gamă largă de aplicații de business orizontale, precum și industriile verticale, pentru a aborda principalele piețe strategice, cu potențial de creștere – producție, servicii bancare și învățământ superior;
  • Un portofoliu solid de servicii pentru fluxurile de lucru cu documentele care conține instrumente proprii de evaluare și colaborare.

Portofoliul de servicii Xerox pentru fluxuri de lucru cu documentele include, de asemenea, soluții pentru mai multe industrii, atât pentru partea de front-office, cât și back-office. Soluțiile orizontale presupun creanțe, servicii de resurse umane pentru procesele de angajare și managementul dosarelor angajaților.

sursa: Agora.ro

Xerox a lansat la Internet & Mobile World 2016 soluția ECM DocuShare 7.0

Xerox IMWorld DocuShare 7

Xerox Romania a lansat la Internet & Mobile World 2016, Xerox® DocuShare 7.0, cea mai recentă versiune a platformei Enterprise Content Management (ECM) dezvoltată de companie. Soluția permite companiilor să implementeze un mecanism performant de management al conținutului pentru un control eficient al documentelor și productivitate sporită.

 

”Ne bucurăm să începem parteneriatul cu High-Tech Systems and Software printr-o premieră pe plan local, și anume, lansarea Xerox DocuShare 7.0”, a afirmat Mihai Paraschiv, Business Solutions şi Partner Manager Xerox România. ”Mobilă și intuitivă, noua versiune a platformei asigură colectarea, administrarea, protejarea informațiilor importante și distribuirea conținutului digital şi fizic, contribuind la buna desfășurare a activității companiilor.”

 

”Xerox DocuShare 7.0 ajută angajații să fie mai eficienți, concentrându-se asupra intersecției dintre oameni, procese și documente. Se creează, astfel, fluxuri de lucru ce îmbină digitalul cu analogicul, se elimină timpii morți și crește productivitatea generală a companiilor. În concluzie, timpul de consultare, revizuire și semnare a unui contract de către mai mulți actori în cadrul unui act administrativ-economic, de exemplu, se poate reduce cu cel puțin 80%”, adaugă Mihai Paraschiv.

 

“Considerăm că atât experiența High-Tech Systems and Software ca integrator Enterprise de soluții software și hardware, cât și calitatea produselor Xerox sunt componentele ideale pentru dezvoltarea unui produs mai puternic, mai flexibil, capabil să răspundă prompt la nevoia de control și creștere a productivității din cadrul oricărui tip de business din regiune”, a afirmat Mitu Morega, Business Development Manager HTSS.

Afla mai multe despre solutia Xerox ECM  Xerox DocuShare

DocuShare 7.0 gestionează și stochează centralizat informația la fața locului sau în cloud, facilitând colaborarea între angajați, clienți și parteneri prin găsirea rapidă a documentelor și punerea lor la lucru prin motorul puternic de gestionare a fluxurilor de business. Noua soluție se integrează nativ cu ecosistemul de echipamente Xerox ConnectKey, documentele scanate putând fi, astfel, direcționate automat către fluxuri de lucru personalizate pe baza rolurilor și funcțiilor îndeplinite în companie.

Peste 5.500 de companii din peste 90 de țări, inclusiv România, ce folosesc Xerox DocuShare, au observat beneficii remarcabile în utilizarea soluției, printre care se numără:

  • Reducerea cu până̆ la 80% a timpului petrecut pentru găsirea informațiilor
  • Reducerea cu 50% a cheltuielilor operaționale
  • Câștiguri semnificative şi reducerea deșeurilor datorită unui consum mai mic de hârtie şi energie
    Recuperarea informațiilor în caz de forță̆ majoră, în așa fel încât acestea sunt mereu protejate şi accesibile
  • Respectarea normelor legislative prin versionări și audituri cuprinzătoare

La Internet & Mobile World 2016 experții Xerox și HTSS demonstrează la stand modul în care platforma Xerox DocuShare 7.0 poate ajuta companiile să administreze eficient cantități enorme de documente, în format digital şi tipărit. De asemenea, Thierry Lavialle, Sales Director Xerox Content Management și Mitu Morega, Business Development Manager HTSS, susțin în prima zi a evenimentului, pe scena Enterprise Solutions, prezentarea ”Make your business more productive by empowering your content”.

sursa Xerox.ro

Xerox Wide Format Print Show Brasov

Acum este posibil sa terminati lucrarile de print nu doar in cateva ore, ci chiar in cateva minute, cu ajutorul noului echipament Xerox Wide Format IJP 2000.

Mai rapid decat un rubik

Beneficiind de o viteza de print de pana la 420 metri patrati pe ora, puteti deja sa va ganditi la mai multe lucrari care sa creasca profitabilitatea afacerii dumneavoastra.

 

Afla mai multe despre Xerox IJP 2000 Afla

 

 

Joi 7 aprilie 2016 de la orele 11:30 Coresi Mall, Brasov (incinta CinemaOne)
Locatie Print Show Brasov

Va invitam la evenimentul de prezentare al echipamentului Xerox Wide Format IJP 2000 pentru a va convinge de viteza, calitatea si performanta acestui echipament de ultima generatie.

Cu stima,

Echipa ESTICO

office@estico.ro

Solutie de software management al documentelor Documenta DMS pentru clientii Xerox si Infrasoft

Xerox Romania a semnat un parteneriat cu Infrasoft, liderul pieţei locale privind soluţiile de stocare, arhivare si management al datelor si documentelor, pentru a oferi clienţilor solutia Documenta DMS. Prin intermediul Documenta DMS, companiile isi pot administra, automatiza si controla fluxul de informaţii si documente mai eficient, astfel incat folosirea hartiilor in forma tiparita este redusa la minim.

„Consider ca pentru domeniul in care activam, parteneriatele sunt extrem de importante si cei mai avantajaţi sunt clienţii”, spune Lilia Cozari, Director General Infrasoft. “Intr-o piaţa activa, in care tipul serviciilor si produselor este atat de vast si de complex, deopotriva, clienţii se simt de multe ori asaltaţi de prezentari, oferte, furnizori, chiar daca nevoile lor exista si acestea sunt stringente. Clientul primeste astfel informaţii comprimate, filtrate, mapate pe nevoile lui, beneficiind de un partener la puterea a doua. Cred in acest parteneriat si sunt convinsa ca impreuna putem scrie povesti de succes.”

De la operatiuni simple, cum ar fi arhiva digitala, registratura si pana la solutii de management complex al documentelor, integrarea solutiei Documenta DMS cu echipamentele Xerox pana la nivel de interfata, acopera nevoile companiilor din toate industriile, indiferent de marimea acestora, cu precadere: industria auto, productie, servicii financiar-contabile, servicii de curierat, servicii de inchirieri si leasing, servicii de transport si logistica etc.

Integrarea permite clienţilor care folosesc deja solutiile Xerox sa treaca la nivelul urmator de automatizare a fluxurilor de lucru: stocarea documentelor companiei sau ale proiectului intr-un mod centralizat si securizat prin arhiva digitala. De asemenea, companiile au o evidenţa a intrarilor si iesirilor in registre electronice, in concordanţa cu Legea Arhivelor Naţionale, prin registratura electronica, beneficiaza de managementul contractelor, managementul resurselor umane si managementul activitatilor profesionale (gestionarea de proiecte).

Companiile care au implementat Documenta DMS au inregistrat:

  • O scadere cu 86% a numarului de documente pierdute
  • O scadere cu 56% a timpilor de asteptare
  • O crestere cu 88% a gradului de conformare la reglementarile interne si externe
  • O crestere cu 47% a numarului de documente emise la timp si in format corect
  • O scadere cu 60% in ceea ce priveste reducerea utilizarii hartiei si a costurilor de tiparire si depozitare.

„Automatizarea fluxurilor de lucru prin digitalizarea si, mai ales, procesarea informatiilor din format fizic in format electronic este ‘the next big thing’ in gestionarea fluxurilor de documente, avand un impact important asupra productivitatii”, afirma Mihai Paraschiv, Business Solution Manager Xerox. “Sa luam exemplul unei companii care ofera servicii catre public, doar prin preluarea si prelucrarea automatizata a datelor personale (scanarea documentului de identitate, recunoasterea textului, completarea automata de formulare) se salveaza cel putin 80% din timpul de asteptare la ghiseu. Inchipuiti-va efectul asupra productivitatii daca se optimizeaza fluxurile de documente la nivelul intregii companii!”

sursa Xerox.ro

Clienţii Xerox si Infrasoft beneficiaza de soluţia software de management al documentelor Documenta DMS

Xerox Romania a semnat un parteneriat cu Infrasoft, liderul pieţei locale privind soluţiile de stocare, arhivare si management al datelor si documentelor, pentru a oferi clienţilor solutia Documenta DMS. Prin intermediul Documenta DMS, companiile isi pot administra, automatiza si controla fluxul de informaţii si documente mai eficient, astfel incat folosirea hartiilor in forma tiparita este redusa la minim.

„Consider ca pentru domeniul in care activam, parteneriatele sunt extrem de importante si cei mai avantajaţi sunt clienţii”, spune Lilia Cozari, Director General Infrasoft. “Intr-o piaţa activa, in care tipul serviciilor si produselor este atat de vast si de complex, deopotriva, clienţii se simt de multe ori asaltaţi de prezentari, oferte, furnizori, chiar daca nevoile lor exista si acestea sunt stringente. Clientul primeste astfel informaţii comprimate, filtrate, mapate pe nevoile lui, beneficiind de un partener la puterea a doua. Cred in acest parteneriat si sunt convinsa ca impreuna putem scrie povesti de succes.”

De la operatiuni simple, cum ar fi arhiva digitala, registratura si pana la solutii de management complex al documentelor, integrarea solutiei Documenta DMS cu echipamentele Xerox pana la nivel de interfata, acopera nevoile companiilor din toate industriile, indiferent de marimea acestora, cu precadere: industria auto, productie, servicii financiar-contabile, servicii de curierat, servicii de inchirieri si leasing, servicii de transport si logistica etc.

Integrarea permite clienţilor care folosesc deja solutiile Xerox sa treaca la nivelul urmator de automatizare a fluxurilor de lucru: stocarea documentelor companiei sau ale proiectului intr-un mod centralizat si securizat prin arhiva digitala. De asemenea, companiile au o evidenţa a intrarilor si iesirilor in registre electronice, in concordanţa cu Legea Arhivelor Naţionale, prin registratura electronica, beneficiaza de managementul contractelor, managementul resurselor umane si managementul activitatilor profesionale (gestionarea de proiecte).

„Automatizarea fluxurilor de lucru prin digitalizarea si, mai ales, procesarea informatiilor din format fizic in format electronic este ‘the next big thing’ in gestionarea fluxurilor de documente, avand un impact important asupra productivitatii”, afirma Mihai Paraschiv, Business Solution Manager Xerox. “Sa luam exemplul unei companii care ofera servicii catre public, doar prin preluarea si prelucrarea automatizata a datelor personale (scanarea documentului de identitate, recunoasterea textului, completarea automata de formulare) se salveaza cel putin 80% din timpul de asteptare la ghiseu. Inchipuiti-va efectul asupra productivitatii daca se optimizeaza fluxurile de documente la nivelul intregii companii!”

Companiile care au implementat Documenta DMS au inregistrat:

  • O scadere cu 86% a numarului de documente pierdute
  • O scadere cu 56% a timpilor de asteptare
  • O crestere cu 88% a gradului de conformare la reglementarile interne si externe
  • O crestere cu 47% a numarului de documente emise la timp si in format corect
  • O scadere cu 60% in ceea ce priveste reducerea utilizarii hartiei si a costurilor de tiparire si depozitare.
Sursa: Xerox.ro

Aplicaţii noi pentru platforma Xerox ConnectKey

Xerox lanseaza o intreaga gama de actualizari pentru platforma ConnectKey, extinzand astfel caracteristicile echipamentelor multifunctionale (MFP). Cele 14 echipamente multifunctionale Xerox i-Series, care au incorporata tehnologia ConnectKey, sunt dotate cu aplicatii gata de utilizare, care accelereaza procesele de business bazate pe hartie, fac colaborarea intre utilizatori mai usoara si eficientizeaza munca.

“Imaginati-va un echipament multifunctional care poate traduce un document in peste 35 de limbi, sau care poate fi personalizat pentru a satisface nevoile de business particulare ale clientilor”, spune Jim Rise, senior vice president, Office and Solutions Business Group, Xerox. “Echipamentele multifunctionale i-Series care au incorporata tehnologia ConnectKey ofera toate aceste servicii si multe altele. Ele permit companiilor sa faca mai mult decat sa imprime, scaneze, sa trimita faxuri si sa copieze, si le ofera partenerilor autorizati instrumentele de care au nevoie pentru a atrage noi surse de venituri recurente.”

Echipamentele multifunctionale cu platforma ConnectKey incorporata – o combinatie de tehnologie si software – ofera un avantaj substanţial companiilor de toate dimensiunile. In plus, Xerox a fost, recent, premiata de firma de cercetare IDC pentru solutiile sale privind echipamentele multifunctionale dotate cu tehnologia ConnectKey.

Caracteristici extinse pentru multifunctionale

Echipamentele multifunctionale care au incorporata tehnologia ConnectKey se adapteaza la modul de lucru al companiilor – in miscare, in mediul virtual si in cloud – dandu-le posibilitatea sa valorifice tendintele de pe piata, provocarile si oportunitatile:

Noua aplicatie Xerox Easy Translation Service ajuta partenerii si companiile sa profite de piata de servicii si tehnologie pentru traduceri, in valoare de 38 de miliarde de dolari. Prima solutie de acest tip din lume permite utilizatorilor sa scaneze un document prin intermediul echipamentului multifunctional, sa faca o fotografie cu telefonul personal sau sa o incarce pe un portal web. Serviciul poate apoi sa traduca, rapid si in siguranta, informatii importante, in peste 35 de limbi, oferind, astfel, un avantaj competitiv companiilor si oportunitatea de a atrage noi surse de venituri recurente pentru parteneri.

ConnectKey Apps
ConnectKey Apps

Xerox App Studio 3.0 permite partenerilor autorizati sa construiasca si sa proiecteze un echipament multifunctional, folosind sabloane simple care modifica si personalizeaza interfata de utilizare, pentru a-l sincroniza la procesele de business. Pentru personalizari mai sofisticate, programul Personalized Application Builder (PAB) permite utilizatorilor sa se conecteze cu partenerii pentru a construi aplicatii complexe, care sa indeplineasca nevoile lor particulare privind fluxurile de lucru.

Angajaţii care lucreaza in afara spaţiului dedicat birourilor pot fi mai productivi
Conform IDC, 40% dintre utilizatorii de smartphone-uri si 35% dintre utilizatorii de tablete nu stiu cum sa tipareasca de pe dispozitivele lor. Cu toate acestea, imprimarea mobila se va dezvolta semnificativ in urmatorii doi ani datorita cresterii accesului, atat in interes personal, cat si de business, la continutul digital. Pentru a oferi angajatilor instrumentele de care au nevoie pentru a imprima de pe dispozitivele mobile, echipamentele multifuncţionale i-Series care au incorporata tehnologia ConnectKey au aplicatiile instalate direct pe interfaţa de utilizare.

 Cu @PrintByXerox App, o solutie gratuita de imprimare mobila in cloud, angajatii si cei aflaţi in vizita pot imprima, in siguranta, de pe orice dispozitiv mobil sau dispozitiv conectat la o reţea direct pe un echipament multifuncţional, prin intermediul unei singure adrese de e-mail, fara suport din partea departamentului de IT.

 Aplicaţia QR Code permite utilizatorilor sa se conecteze la un echipament ce are tehnologia ConnectKey printr-o simpla scanare a unui cod QR cu telefonul sau tableta, pentru a imprima si scana documente.

Acces mai usor la serviciile de cloud prin aplicaţii

Galeria de aplicaţii Xerox este pre-instalata direct pe interfata de utilizare pentru a oferi angajaţilor acces usor la o varietate de aplicatii de la Xerox si partenerii sai.

Disponibila acum pe iOS si Android, Mobile Link App permite utilizatorilor sa creeze fluxuri de lucru automatizate pe dispozitivele lor mobile pentru a controla de la distanta un echipament multifuncţional Xerox si a trimite documente pe fax, pe e-mail sau prin servicii de stocare in cloud, cum ar fi Box, Dropbox si Google Drive. O noua funcţie a camerei indreapta fotografiile documentelor realizate cu un dispozitiv mobil si, apoi, angajaţii pot sa le distribuie direct catre
departamentele vizate.

“Pentru a avea succes in mediul de afaceri de astazi, partenerii trebuie sa poata oferi clientilor lor servicii dincolo de hardware”, a declarat Stefan Nilsson, CEO, Foxway International, un partener Xerox de dezvoltare a aplicatiilor. “Prin integrarea tehnologiei ConnectKey cu aplicaţia cloud Foxway, construita cu programul PAB, clientii nostri beneficiaza de aceste caracteristici extinse si de functionalitati noi.”

Securitate imbunataţita
Tehnologia Xerox ConnectKey continua sa ofere protectie, in timp real, impotriva amenintarilor interne si externe. Datorita imprimarii securizate, a scanarii criptate si a posibilitaţii de a sterge istoricul de imprimare, companiile au certitudinea ca documentele raman confidentiale si se pot proteja de scurgerile de informaţii.

Disponibilitate
Noile echipamente multifuncţionale i-Series cu platfoma ConnectKey incorporata sunt disponibile la comanda, in intreaga lume.