Clienţii Xerox si Infrasoft beneficiaza de soluţia software de management al documentelor Documenta DMS

Xerox Romania a semnat un parteneriat cu Infrasoft, liderul pieţei locale privind soluţiile de stocare, arhivare si management al datelor si documentelor, pentru a oferi clienţilor solutia Documenta DMS. Prin intermediul Documenta DMS, companiile isi pot administra, automatiza si controla fluxul de informaţii si documente mai eficient, astfel incat folosirea hartiilor in forma tiparita este redusa la minim.

„Consider ca pentru domeniul in care activam, parteneriatele sunt extrem de importante si cei mai avantajaţi sunt clienţii”, spune Lilia Cozari, Director General Infrasoft. “Intr-o piaţa activa, in care tipul serviciilor si produselor este atat de vast si de complex, deopotriva, clienţii se simt de multe ori asaltaţi de prezentari, oferte, furnizori, chiar daca nevoile lor exista si acestea sunt stringente. Clientul primeste astfel informaţii comprimate, filtrate, mapate pe nevoile lui, beneficiind de un partener la puterea a doua. Cred in acest parteneriat si sunt convinsa ca impreuna putem scrie povesti de succes.”

De la operatiuni simple, cum ar fi arhiva digitala, registratura si pana la solutii de management complex al documentelor, integrarea solutiei Documenta DMS cu echipamentele Xerox pana la nivel de interfata, acopera nevoile companiilor din toate industriile, indiferent de marimea acestora, cu precadere: industria auto, productie, servicii financiar-contabile, servicii de curierat, servicii de inchirieri si leasing, servicii de transport si logistica etc.

Integrarea permite clienţilor care folosesc deja solutiile Xerox sa treaca la nivelul urmator de automatizare a fluxurilor de lucru: stocarea documentelor companiei sau ale proiectului intr-un mod centralizat si securizat prin arhiva digitala. De asemenea, companiile au o evidenţa a intrarilor si iesirilor in registre electronice, in concordanţa cu Legea Arhivelor Naţionale, prin registratura electronica, beneficiaza de managementul contractelor, managementul resurselor umane si managementul activitatilor profesionale (gestionarea de proiecte).

„Automatizarea fluxurilor de lucru prin digitalizarea si, mai ales, procesarea informatiilor din format fizic in format electronic este ‘the next big thing’ in gestionarea fluxurilor de documente, avand un impact important asupra productivitatii”, afirma Mihai Paraschiv, Business Solution Manager Xerox. “Sa luam exemplul unei companii care ofera servicii catre public, doar prin preluarea si prelucrarea automatizata a datelor personale (scanarea documentului de identitate, recunoasterea textului, completarea automata de formulare) se salveaza cel putin 80% din timpul de asteptare la ghiseu. Inchipuiti-va efectul asupra productivitatii daca se optimizeaza fluxurile de documente la nivelul intregii companii!”

Companiile care au implementat Documenta DMS au inregistrat:

  • O scadere cu 86% a numarului de documente pierdute
  • O scadere cu 56% a timpilor de asteptare
  • O crestere cu 88% a gradului de conformare la reglementarile interne si externe
  • O crestere cu 47% a numarului de documente emise la timp si in format corect
  • O scadere cu 60% in ceea ce priveste reducerea utilizarii hartiei si a costurilor de tiparire si depozitare.
Sursa: Xerox.ro

Lasă un răspuns