Compania Xerox (NYSE: XRX) a fost inclusa, pentru al optulea an consecutiv, de catre Gartner, Inc., in cadranul liderilor din 2015 pentru serviciile de management al documentelor si management de continut la nivel global1. In acest raport, Gartner analizeaza rolul tot mai important al serviciilor de management al documentelor (MPS), alaturi de serviciile de management de continut, acestea din urma fiind in stransa legatura cu MPS si axandu-se pe comunicatiile din interiorul unei organizatii. In noul raport, Gartner premiaza complexitatea viziunii Xerox si capacitatea sa de a o pune in practica.
Noua generatie MPS de la Xeroxinclude trei etape principale – evaluare si optimizare; securizare si integrare; automatizare si simplificare – care fac legatura intre hartie si lumea digitala, astfel clienţii pot tipari mai rentabil, mai convenabil si mai sigur.
“Modul in care este utilizat, distribuit si salvat continutul in mediul actual de lucru, cel mobil, determina succesul implementarii serviciilor de management al documentelor si al continutului”, a spus Joseph Hanania, senior vice president, Global Document Outsourcing, Large Enterprise Operations, Xerox. “Faptul ca ne numaram printre liderii din raportul Gartner reprezinta garanţia ca strategia noastra ajuta clienţii sa-si eficientizeze si sa-si optimizeze procesele de lucru care implica hartie si sprijina indeplinirea obiectivelor de sustenabilitate.”
Cele mai recente exemple ale strategiei Xerox in trei etape includ:
- Evaluare si optimizare:Xerox Print Awareness Tool este un sistem patentat care incurajeaza angajatii sa fie mai responsabili fata de mediul inconjurator. Prin intermediul tehnologiei ”gamification” (a jocurilor), companiile isi pot reduce amprenta de carbon asupra mediului si isi pot motiva angajatii sa se implice.
- Securizare si integrare: Analiza datelor contribuie la luarea unor decizii de imprimare mai bune, iar Xerox ajuta companiile sa isi optimizeze mediile de imprimare prin intermediul Xerox Secure Print Manager Suite with User Analytics, care furnizeaza analize privind cine imprima, ce, cand, cat de mult si de unde.
- Automatizare si simplificare: Xerox isi consolideaza in permanenta ofertele orientate catre diverse industrii. Recent, compania a anuntat implementarea, in Statele Unite, a solutiilor de automatizare a fluxurilor de lucru pentru industria resurselor umane si a asigurarilor, doua segmente de business care opereaza cu fluxuri de lucru multiple. Solutiile Xerox ajuta clientii sa evite blocajele aparute in managementul documentelor si ineficienta. In plus, noile lansari privind solutiile de productivitate pentru companii si utilizatori individuali – Xerox Digital Alternatives si Xerox DocuShare 7.0 – cresc nivelul de eficienta prin automatizarea procesarii documentelor si contribuie la o mai buna gestionare a proceselor zilnice din birouri. Astfel, angajatii nu mai sunt nevoiti sa efectueze manual sarcini care consuma mult timp, cum ar fi distribuirea, adnotarea, stocarea si securizarea documentelor si informatiilor.
De asemenea, in 2015, Xerox a fost desemnat liderul global al pieţei pentru serviciile de management al documentelor de catre Quocirca Ltd.2, precum si lider in raportul IDC MarketScape pentru Evaluarea Furnizorilor de Servicii de Management al Fluxurilor de Lucru din Statele Unite.3