Echipamentele de birou compatibile cu tehnologia Xerox® ConnectKey®VersaLink A4 și A3 reprezintă un salt imens către productivitatea la locul de muncă. Acestea sunt concepute să transforme modul în care lucrăm, mai eficient și mai sigur.
Puncte cheie:
- Ideal pentru grupurile de lucru mici și mijlocii
- Funcții inovatoare, disponibile la costuri accesibile
- Libertatea de a lucra de oriunde și oricând doriți, așa cum vă doriți.
- O gamă de echipamente din care puteți alege; alb/negru și color
Aflați mai multe despre VersaLink
Aflați cum vă transformă VersaLink locul de muncă
Puteți fi sigur
Previzualizați scanările și faxurile imediat de pe interfața ecranului tactil și căutați imediat în documentele scanate cu funcția integrată OCR.
Configurare ușoară
Caracteristicile de configurare “Plug-n-play” sunt ideale pentru organizațiile care nu dispun de suport tehnic — sau pur și simplu nu doresc să aștepte specialiștii IT.
Conectare bună
Conectare la toate echipamentele VersaLink prin cablu, wireless sau cu ajutorul dispozitivului mobil. Accesați toate serviciile cloud — Dropbox™, Google Drive™, OneDrive® de pe interfața ecranului tactil VersaLink.